Nieuws

terug naar overzicht

Laatste nieuwtjes

Verpleegkundige als administratief bediende

Jouw functie: • Ontvangst van aangesloten verpleegkundigen • Focus op administratieve
taken • Opmaak facturen • Ondersteuning in de uitbouw van ons team • Verantwoordelijk
voor eigen takenpakket, volledigheid van dossier en klasseren van relevante documenten
na opleidingsperiode • Telefonisch onderhoud met verpleegkundigen en mutualiteiten.

Verwachtingen: • Diploma verpleegkunde is een vereiste • Tweetalig (Nederlands/Frans)
• Ervaring in de thuisverpleging is een pluspunt • Ervaring in administratief werk • Je kunt
zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel • Je neemt initiatief
• Je kan goed en vlot werken met de pc en de officepakketten • Werken in teamverband
(teamplayer) • Stressbestendig • Klantvriendelijk en geduldig • Regio Aalst.
Wij bieden: • Contract van onbepaalde duur •  fulltime
• Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen • Correcte verloning • Maaltijdcheques
• Functioneren in een jong en dynamisch team.

Bijkomende informatie: Neem gerust contact op met Annik Hennus
T. +32 (0)38 60 10 14 - M. +32 (0)477 97 11 64 - annik.hennus@otvhomecare.be 


Solliciteren? Sollicitaties graag bezorgen aan Nicole Coryn, HR manager. Mail naar
nicole.coryn@srliving.be